Odpowiedzi

2010-01-31T14:44:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:45:30+01:00
Różnica w wyglądzie zewnętrznym i w budowie narządów płciowych samca i samicy:
Samica jest większa około 20-25 cm, prosta, grubsza. Samiec jest cieńszy, mniejszy, na końcu spiralnie skręcony. Budowa jest jeszcze prymitywna. Oddychanie całą powierzchnią ciała, tlen pobierany z otoczenia. Układ krwionośny nie istnieje, związki odżywcze roznoszone są przez płyn wypełniający jamę ciała. Poruszanie ruchem robaczkowym, dzięki mięśniom podłużnym i poprzecznym. Rozmnażanie jest skomplikowane, odbywa się w ciele człowieka, gdzie najpierw człowiek jest żywicielem pośrednim a następnie ostatecznym.
2010-01-31T16:03:33+01:00
Samiec : ma wiecej pierscieni.
Samica : jest prosta , długa i gruba .


Prosęę ;] ]
Licze na naj pliiss