Odpowiedzi

2010-01-31T14:52:26+01:00
Wymiana:
Na2CO3+ 2CH3COOH-> 2CH3COONa+H2CO3
Ba(NO3)2+Na2SO4-> BaSO4+2NaNO3
Cu(NO3)2+2KOH->2 KNO3+Cu(OH)2

rozklad:
2Cu(OH)2-> Cu2O+2H2O
2AgCl->2Ag+Cl2
2AgOH->Ag2O+H2O


r-cja analizy to taka w ktorej z 1 substratu powstaje kilka produktow
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:10:44+01:00
Wymiany
tlenek magnezu +sód------>magnez + tlenek sodu
dwutlenek węgla + miedz ------> węgiel + tlenek miedzi
tlenek żelaza (III)+ węgiel ---------> żelazo + dwutlenek węgla
reakcje rozkładu nie znam
ANALIZA ( rozkłada )- typ reakcji chemicznej której z jednego substratu powstaje kilka produktów np.:
tlenek rtęci ---> tlen + rtęć
32 2 32