Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:47:47+01:00
-tasiemiec uzbrojony
-tasiemiec nieuzbrojony
-bruzdogłowiec szeroki
-tasiemiec bąblowcowy
-motyliczka
-motylica wątrobowa
-przywra krwi
takie w szkole obowiązują:) jeszcze wirki, ale to gromada
23 4 23
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T15:32:03+01:00
Płazińce-są to zwierzęta o ciele spłaszczonym.otoczonym workiem skórno-mięśniowym.Płazińce,które prowadzą pasożytniczy tryb życia nie posiadają układu pokarmowego.przedstawicielem płazińców jest tasiemiec.W ciele tasiemca wyróżniamy główkę zaopatrzoną w przyssawki.Nowe człony powstają tuż za główką.Człony końcowe wypełnione są zapłodnionymi jajami i stale są odrzucane.
10 3 10
2010-01-31T16:45:33+01:00
Podział płazińców
-Tasiemce-przedstawiciele;tasiemiec uzbrojony,tasiemiec nieuzbrojony,tasiemiec psi,bruzdogłowiec szeroki.
-Przywry-przedstawiciele;motylica wątrobowa,przywra krwi.
-Wirki-przedstawiciele;wypławek biały.
12 3 12