Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:38:01+01:00
Zalety:
- dużo sklepów;
- duży wybór szkół;
- mniejsze bezrobocie niż na wsi - więcej ofert pracy.

Wady:
- zanieczyszczenia powietrza;
- problemy z transportem - korki;
- duży hałas.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T16:32:08+01:00
Wady:nie ma świerzego powietrza,jest nie przyjemnie spać przy szumie samochodów,czsami jest niebezpiecznie chodzic ulicą
zalety:jest dużo sklepów, w razie wypadku można szybciej dotrze,c do szpitala, jest duzo kin i teatrów
1 4 1