Odpowiedzi

2010-01-31T14:55:48+01:00
Maria Kowalska
ul. Kościuszki 5
kod pocztowy i miejscowość


PODANIE
Uprzejmie zwracam się do szanownego dyrektora teatru z prosbą o użyczenie kostiumów. Kostiumy są potrzebne na szkolne przedstawienie "Romeo i Julia",które ma się odbyć w przyszłym tygodniu. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z góry dziękuje.
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T15:00:14+01:00
Niezmiernie Szanowny Dyrektoże Teatru


Piszę do Pana podanie z prośbą o pożyczenie kostiumów do szkolnego teatru na przedstawienie o Romeo i Juli .
Jstem oranizatorem tego przedstawienia , lecz niestety nie poosiadamy odpowiednich strojów na to przedstawienie .
Niezmiernie będe uszczęśćliwiony jeżeli mógłby mi Pan pożyczyć kilka strojów .
Obiecjuję że biorę niesamowitą odpowiedzialność za te ubrania , jeżeli by coś z nimi stało obiecuję że pokryję koszty naprawy , albo odkupie.


..................................
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:44:59+01:00
(w lewym górnym rogu twoje dane, w prawym data i miejscowość)

Szanowny Dyrektorze Teatru "Bajka" !

Piszę z prośbą o wypożyczenie kostiumów do szkolnego przedstawienia "Romeo i Julia". Jest to bardzo ważne, gdyż na spektaklu mają pojawić się ważne dla szkoły osobistości, więc powinno wypaść jak najlepiej.
Wszelkie koszty trasnsportu gwarantuję pokryć. W razie jakiegokolwiek uszkodzenia deklaruję się również zapłacić.
Prosiłabym o kontakt telefoniczy w tej sprawie (mój telefon: 555-555-555).
Mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie tej prośby.

Z poważaniem, (tutaj twoje imię i nazwisko).
13 3 13