Podkreśl Epitety!

Stanisław Grochowiak
* * *
O drzewa, drzewa
Coraz mniej się o was śpiewa.
Coraz rzadziej wiatry przeczysty
Was gładzi
Jak w lejcach w ulewach.
O drzewa, drzewa.

O ptaki, ptaki,
Wdzięczne nieba znaki.
Coraz rzadziej was sie słyszy
W upałem utoczonej ciszy,
O ptaki, ptaki.

Szelesty, szelesty,
W ciemnym lesie gęstym,
Mrą nasze kochania
Bez tego szeptania,
O piękne szelesty.

Kazimierz Śladewski
Drogi

Drogi kamienne
Przybite do ziemi
Betonowymi hakami
Drogi omdlałe
Odorem spalin
Podyktowane
Drogowskazami
Wiecznie huczące-
Drogi przez jesień i lato
Przez śniegi wrzosy i wzgórza
Zazdroszczą leśnym miedzom
I leszczynowym ścieżkom
Które jak ptaki przelatują świecąc
Nad drogą przybitą i ciężką
A jednak opuściłem
Miedz pachnąc zarośla
I wstąpiłem w ulice
By się osaczyć do końca


Plis potrzebne na dziś:D

3

Odpowiedzi

2010-01-31T14:53:23+01:00
Epitety :

wiatry przeczysty
Wdzięczne znaki
utoczonej ciszy
ciemnym lesie
lesie gęstym
piękne szelesty
Drogi kamienne
Betonowymi hakami
Drogi omdlałe
huczące-Drogi
leśnym miedzom
leszczynowym ścieżkom

w kolejności wystepowania w wierszu ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:54:20+01:00
Przeczysty
Wdzięczne
utoczonej
ciemnym
piękne
kamienne
Betonowymi
omdlałe
Podyktowane
Wiecznie
leśnym
leszczynowym
przybitą
ciężką
2010-01-31T17:53:49+01:00
Wiatry przeczysty
Wdzięczne znaki
utoczonej ciszy
ciemnym lesie
lesie gęstym
piękne szelesty
Drogi kamienne
Betonowymi hakami
Drogi omdlałe
huczące-Drogi
leśnym miedzom
leszczynowym ścieżkom
1 5 1