Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:02:29+01:00
A)a=2,4dm
P=6*a²=6*(2,4)²=6*5,76=34,56 dm²
V=a³=(2,4)³=13,824 dm²
b)a=2,5cm
b=3cm
c=1dm=10cm
V=a*b*c=2,5*3*10=75 cm²
P=2(a*b+a*c+b*c)=2(2,5*3+2,5*10+3*10)=2(7,5+25+30)=2*62,5=125cm²

W ZADANIACH MATEMATYCZNYCH JEDNOSTKI WYSTĘPUJĄ JEDYNIE PRZY PODANIU WYMIARU I WYNIKACH! (mimo, że Caps Lock nie dodaje punktów do epickości, tutaj zrobię wyjątek, bo rozwiązanie pod moim te jednostki zawiera.)
2010-01-31T15:02:33+01:00
A)
Pc=2,4dm*2,4dm*6=34,56dm^2
V=2,4dm*2,4dm*2,4dm=13,824dm^3

b)
Pc=2*(2,5cm*3cm+3cm*10cm+2,5cm*10cm)=
=2*(7,5+30+25)cm^2=125cm^2
V=2,5cm*3cm*10cm=75cm^2
2010-01-31T15:04:04+01:00
A)
P=a *a
P=2,4dm * 2,4dm=5,76dm kwadratowych
v=a * a * a
v=2,4dm * 2,4dm * 2,4dm=13,824dm sześciennych
b)
P= 2,5 cm * 3 cm=7,5cm kwadratowego
v=a * b * c
v=2,5 cm * 3 cm * 10 cm=75cm sześciennych