Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:04:37+01:00
Jest to pokój duży, przestrzenny, z dużym oknem. Na podłodze i na biurku wiecznie panuje bałagan, rzeczy są niepoukładane, rozwalona w artystycznym nieporządku. Ściany przepełnione są obrazami, szkicami i dużymi wydrukami zdjęć. Przy wejściu stoi sztaluga, obok niej duże pudło pełne farb i pędzli. Na biurku, wśród sterty gazet i książek, leży drogi aparat fotograficzny. Łóżko jest malutkie, z tapicerką w czarnym kolorze, leży na nim kilkanaście filmów do aparatu.


Rzecz jasna pokój malarza, fotografa - artysty ;).
2010-01-31T15:06:49+01:00
Moj pokoj ma zółto zielone ściany ponieważ jestem osobą radosną i lubie kolory wiosny. Mam piękne czerwone łóżko z eleganckimi poduszkami. Dywan kolorystycznie pasuje do sciany i łóżka. U mnie w pokoju wszystko lezy na miejsciu i nie ma bałaganu.