Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T15:09:28+01:00
Wilga, Oriolus oriolus, ptak z rzędu wróblowych; zamieszkuje lasy gł. liściaste, Europy i południowo-zachodniej Azji; dł. do 23 cm; upierzenie samca żółte, skrzydła i 2 sterówki ogona — czarne, samica — oliwkowobrunatna; żywi się owadami, owocami, jagodami; melodyjnie gwiżdże; wędrowna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:11:22+01:00
Ptaki sa stałocieplne .Dzięki piorom ptaki moga latac .Maja kolorowe poira . Maja dua aktywnosc .Maja stała temperature .



Proszęę ;]
Miałam taak samo w cwiczeniach dostałam 5 ; ]
Licza na naj ; ** pliss . ; ]