Przetłumacz słówka angielskie na język angielski.
Chodzi tu o definicję.
np. IDENTITY to (TOŻSAMOŚĆ) - SOMETHING WHO DIFFERENTIATE SOMEONE FROM THE REST. (coś co odróżnia kogoś od reszty). Mam nadziej, że ktoś mi pomoże ;**

1. Welsh
2. Website
3. Wales
4. Vietnamese
5. United Kingdom
6. uncomfortable
7. typical
8. tolerant
9. these days
10. talkative

Wierze w Was ;** pzdr ;)

2

Odpowiedzi

2009-10-05T19:28:50+02:00
1. Welsh-walijczyk
2. Website-strona internetowa
3. Wales-Walia
4. Vietnamese-wietnamczyk
5. United Kingdom-Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii
6. uncomfortable-niewygodny
7. typical-typowy
8. tolerant-tolerancyjny
9. these days-w tych dniach
10. talkative-gadatliwy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:15:18+02:00
1. Welsh-walijczyk
2. Website-strona internetowa
3. Wales-Walia
4. Vietnamese-wietnamczyk
5. United Kingdom-Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii
6. uncomfortable-niewygodny
7. typical-typowy
8. tolerant-tolerancyjny
9. these days-w tych dniach
10.talkative-gadatliwy
1 5 1