Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:19:54+01:00
Ojej - wykrzyknienie
ile - liczebnik
razy - rzeczownik
mam - czasownik
mu - zaimek
powtarzać - bezokolicznik
że - spójnik
nie - partykula
chce - czasownik
tam - przyslowek
isc - bezokolicznik

pzdr ;)
1 5 1
2010-01-31T15:21:45+01:00
Ojej - partykuła
ile- liczebnik
mam - czasownik(co robię)
mu- zaimek
powtarzać - czasownik w bezokoliczniku
że -spujnik
nie - partykuła
chcę - czasownik
tam - przysłówek(jak,gdzie.kiedy)
iść - czasownik w bezokoliczniku