Książka Switch into english 3
chodzi mi o ćwiczenia jęsli macie to napiszcie mi odpowiedzi do zadania 5 str 49
a ) Have you ever / never travelled by plane ??
b) We have ever / never seen that film
c) She's never / ever eaten japan food.
i zxadanie 1 str 50
obrazki a i b

pomocy help?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:19:53+01:00
zadanie 5/ 49
a) Have you ever travelled by plane?
b) We have never seen that film
c ) She's never eaten japan food.

zadanie 1/50]
obrazek a ) wind surfing
b)canoing
2010-01-31T15:20:00+01:00
A ) Have you EVER travelled by plane ??
b) We have NEVER seen that film
c) She's NEVER eaten japan food.


Jeśli przepiszesz pozostałe zadania, to też mogę je zrobić, bo książki nie mam.