Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:21:03+01:00
Pierwsza plaga to przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew. Druga natomiast to żaby (w innych wersjach przypuszcza się iż to były gady). Kolejna plaga, czyli trzecia to komary , a czwarta to atak much . Kolejna (piąta) to pomór bydła. Następnie wrzody, a potem grad. Ósma plaga to groźny atak Szarańczy.Po czym nastąpiłą ciemność, bya to dzięwiąta plaga Egipska. A ostatnią , najgorszą plagą było wymarcie (śmierć) pierwotnych .
2010-01-31T15:21:12+01:00
Szarańcza, żaby, komary , muchy , grad , wrzody pomór bydła , ciemność
zamienienie wody w nilu w krew , śmierć pierwotnych,
2010-01-31T15:22:29+01:00
1.przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
2. żaby
3. komary
4. muchy
5. pomór bydła
6. wrzody
7. grad
8. szarańcza
9. ciemność
10. śmierć pierworodnych