Odpowiedzi

2010-01-31T15:23:37+01:00
66*0,20=13,20
66-13,20=52,80zł
52,80*0.10=5.28
52.80-5.28=47,52
odp.Przed obydwoma podwyżkami buty kosztowały 47,52zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:23:47+01:00
10% pierwsza podwyżka
20% druga podwyżka

20% × 66=0.2× 66 = 13.2
66-13.2= 52,80 zł
cena przed II podwyżką wynosi 52,80 zł

10%× 52.8= 0.1 × 52.8= 5.28zł
52.8 - 5.28 = 47.52
początkowa cena wynosiła 47.52 zł
1 5 1