Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:21:57+01:00
Pożera czas bo fajnei sie na nim bawi i gra i można zyć w wirtualnym świecie
oszczędza czas
bo można tu znaleść potrzebne info. o różnych rzeczach zamiast chodzić do biblioteki
1 4 1
2010-01-31T15:23:02+01:00
Komputer pożera czas, bo granie na nim i surfowanie po internecie jest bardzo wciągające i podczas tych czynności traci się poczucie czasu. Nieraz można się od niego uzależnić.
Komputer dodatkowo:
-sporo kosztuje
-niszczy wzrok
-uzależnia.

Komputer oszczędza czas bo wiele potrzebnych materiałów i informacji można znaleźć w nim w kilka minut.
Komputer dodatkowo:
-udostępnia wiele materiałów edukacyjnych
-umożliwia kontakt ze znajomymi.
1 5 1