Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:25:58+01:00
Małżeństwo zawieramy po to, aby mocą Boga umocnić związek dwóch osób, aby miłość, która ich łączy była mocna SAKRAMENTALNIE oraz ŚWIĘTA. Jest to znak, że Ci ludzie chcą do swojego życia zaprosić Jezusa.
3 4 3
2010-01-31T16:14:15+01:00
Małżeństwo zawierane jest po to aby sformalizować związek.
Aby do życia dwojga kochających się ludzi zawitał Bóg ;D
Gdy jesteśmy w związku małżeńskim mamy nowe zasady, czujemy się bardziej bezpieczni gdyż wiemy, że druga osoba ślubowała nam miłość, wierność, uczciwość co w wolnym związku może nie być już tak postrzegane.
1 4 1
2010-01-31T17:28:19+01:00
Celem małżeństwa jest płodność, miłość, wzrost w świętości, troska o dobro, umocnienie w wierze. Każdy człowiek,który odpowiada Bogu na powołanie w małżeństwie powinien uświadomić sobie, jak wielka spoczywa w nim odpowiedzialność za siebie i drugiego człowieka. Małżeństwo to przymierze między mężczyzną, a kobieta, zawarte przed Bogiem.
1 4 1