Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:35:43+01:00
Wojciech Korfanty - polski przywódca narodowy Górnego Śląska, związany z chrześcijańską demokracją.

Wojciech "Fokus" Alszer – raper, współzałożyciel Paktofoniki, członek zespołu Pokahontaz, artysta solowy.

Witold Bańka – lekkoatleta, medalista Mistrzostw Świata w sztafecie 4x400m

Sylwia Pycia – siatkarka (mistrzyni Europy)

Piotr Kupicha – piosenkarz, lider zespołu Feel

Magdalena Mazur - polska modelka, prezenterka TV, aktorka reklamowa i filmowa

Anna Wisniewska – piosenkarka, wokalistka zespołu Ich Troje

Antoni Jozafat Nowak – profesor antropologii, wykladowca KUL-u, franciszkanin

Krzysztof Warzycha – były pilkarz reprezentacji Polski w pilce noznej

2010-01-31T15:38:00+01:00
Wojciech Korfanty, przywódca III Powstania Śląskiego, i ksiądz Emil Szramek, proboszcz miejscowej parafii, zamordowany w Dachau.
2010-01-31T15:38:12+01:00
Józef Lompa, Jan Nikodem Jaroń ,Józef Jeziorowski, Krystian Minkus, Marcin Gorzołka