Odpowiedzi

2010-01-31T15:32:15+01:00
Szanowny Dyrektorze !

Zwracam się z prośbą, o wypożyczenie rekwizytów z Pańskiego Teatru do mojego debiutu reżyserskiego. Obiecuję, iż pożyczone przedmioty zostaną zwrócone w nienaruszonym stanie. Za wszystkie ewentualne szkody zapłacę. W celu ustalenia ceny proszę o kontakt.

Anna Nowak
Warszawa
nr. tel : 555 444 333
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:32:44+01:00
Podanie
Uprzejmie zwracam się z porśbą o pożyczenie rekwizytów na przedsatwienie. Jestem reżyserka tego przedstawienia i niezbędne są tam rekwizyty, których obecnie nie posiadam. Jesteście bardzo duzym i znamym teatrem, który zresztą bardzo cenie i szanuję, więc myślę że nie będzie kłoptu z pozyczeniem drobnostek.
Mam nadzieję, że rozpatrzycie moje podanie i udzielicie mi pomocy.Z góry bardzo dziękuję.

Z poważaniem ..........
(mam nadzieję że dobrze:)
14 4 14
2010-01-31T15:33:49+01:00
Droga Dyrekcjo!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypożyczeni rekwizytów,na szkolne przedstwienie,którego mam zaszczyt być reżyserem. Przedstawienie ma sie odbyć dn. 6.02.2010r. dlatego proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z niecierpliwościę czekam na odpowiedz.


(I tu daj swój podpis)

(Jak chcesz inne to mogę inne napisać) Pozdrawiam;)
13 4 13