Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:33:59+01:00
O 3:45 był na miejscu i + 1,5h = 5:15
24 4 24
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T15:35:18+01:00
2:55 godziny +50 min=3:45 godzian przyjazdu
3:45+1.30 godziny=5.15godzina zakończenia ustawiania uli
60 4 60
2010-01-31T15:37:34+01:00
Dane:
2.55 - godzina wyruszenia
50 minut - czas drogi
półtorej godziny - 1h 30 min - ustawianie uli na wrzosowisku

Szukane:
godzina zakończenia ustawienia uli

Rozwiązanie:
2.55 + 5o min. + 1 godz. 30 min. = 5.15

Odpowiedź:
Ule skończono ustawiać o godzinie 5.15.

Mam nadzieję że pomogłam. :)
Pozdrawiam
23 4 23