Odpowiedzi

2010-01-31T15:35:25+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Aminokwasy

http://www.scholaris.edu.pl/cms/index.php/resources/7518.html

Glicyna - H2N-CH2-COOH

Alanina - H2N-CH(CH3)-COOH
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:35:39+01:00
Ciężko byłoby Ci tutaj je narysować, więc masz linka: jest ich tam więcej, całkiem dobrze podane, z nazwami. ;)

http://chemik12.webpark.pl/rozne/aminokwasy.htm