Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:42:14+01:00
Program photoskype
program za darmo można pobrać z internetu
np. http://www.pp.net.pl/program,photoskype-pobierz-za-darmo,768.html
jest tam opcja wstawienia ciekawych ramek oraz wiele innych przydatnych narzędzi
2 3 2
2010-01-31T18:30:41+01:00
Http://www.pp.net.pl/program,photoskype-pobierz-za-darmo,768.html
albo też morzesz zobaczyć na kancelari:):D
1 5 1