Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:44:07+01:00
Więcej niż nasze kłótnie na stronie?

Myślę, że coś tak w tym rodzaju=)
1 5 1
2010-01-31T15:47:31+01:00
Więcej niż nasza różnica na boku?
lub
Bardziej aniżeli nasza sprzeczka na boku?

:) Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na najlepsze ;**
1 5 1
2010-01-31T16:17:34+01:00
Więcej niż nasza różnica na uboczu?
mam nadzieje na najlepsze. :D
1 5 1