Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:48:11+01:00
Jesli moze byc Dolny Śląsk to:
Kościół Pokoju w Jaworze
Kościół Pokoju w Świdnicy
rynku w Świdnicy
Legnica - katedra Świętych Apostołów Piotra i Pawł
Kościół świętego Marcina - najstarszy kościół na Ostrowie Tumskim
Zgorzelec - widok na Görlitz
niewiem czy o to ci chodziło, ale mam nadzieje ze troche pomogłam..
2010-01-31T18:45:00+01:00
Kościół Pokoju w Jaworze
Kościół Pokoju w Świdnicy