Odpowiedzi

2010-01-31T15:48:05+01:00
Wzór na przekątną sześcianu jest a pierwiastek z 3 czyli w tym wypadku a = 4

P = 6 * a²
P = 6 * 4 ²
P = 6 * 16
P = 96 cm kwadratowych

Pole sześcianu wynosi 96 cm kwadratowych ! ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:50:14+01:00
Pc = 6a²
D = 4√3
d = a√2
a = d√2/2

(d√2/2)² + d² = (4√3)²
2d²/4 + d² = 48 /*2
3d² = 96
d² = 32
d = 4√2
a=4

Pc = 6*4²
Pc = 96cm²

pzdr ;)
2 3 2