Działka ma kształt prostokąta,którego szerokość wynosi 24m kwadratowe.Długość jest 2 razy większa. Na kwiaty i warzywa przeznaczono 80% powierzchni działki,a pozostałą część na pasiekę. Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasiekę.?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:57:56+01:00
P=24x(2x24)=24x48=1152m2

100%-1152m2
80%-X

X=(1152m2x80):100%=92160:100%=921,6m2

1152m2-921,6m2=230,4m2-właśnie tyle ma pasieka
2010-01-31T16:33:52+01:00
Wynosi
1152 - 921,6 = 230,4