Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:54:37+01:00
8(x-1)+2x+3=10
8x-8+2x+3=10
10x-5=10 |+5
10x=15
x=1,5


Jednadruga (2x+4) +jednatrzrzecia(9x+3)=2x+5
x+2+3x+1=2x+5
4x+3=2x+5
4x+3-2x=5
2x-3=5 |+3
2x=8
x=4
2010-01-31T16:03:19+01:00
8(x-1)+2x+3=10
8x-8+2x+3=10
8x+2x=10+8-3
10x=15 /÷10
x=1,5

½(2x+4)+⅓(9x+3)=2x+5
x+2+3x+1=2x+5
x+3x-2x=5-2-1
2x=2
x=2
2010-01-31T16:10:17+01:00
8(x-1)+2x+3=10

Rozwiązanie;
8x-8+2x+3=10
8x+2x=10+8-3
10x=15I:10
x=1,5

Jednadruga (2x+4) +jednatrzrzecia(9x+3)=2x+5

Rozwiązanie;
1x+2+3x+1=2x+5
1x+3x+2x=5-2-1
6x=2I:6
x=dwie szóste