Odpowiedzi

2010-01-31T15:55:41+01:00
ZAPROSZENIE

Koło znawców sztuki ma zaszczyt zaprosić __________________ na lekcję dotyczącą sztuki starożytnej. Lekcja odbędzie się 13.02.2010r, o godz. 14:00 w Domu Kultury w Warszawie. Przewidziano wiele atrakcji. Serdecznie zapraszamy.
Imię i nazwisko-
przewodniczący Koła Znawców Sztuki w Warszawie






Król i Królowa zapraszają wszystkich poddanych na ucztę, która odbędzie się 25.03.2010 r., o godz. 18:00, na zamku królewskim w Królewcu. Obowiązuja odświętne stroje. Serdecznie zapraszamy.
Król i Królowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:58:40+01:00
1.

Serdecznie zapraszamy na ucztę na zamku, która odbędzie się dnia 15.02.2010 roku o godzinie 15:00 w "Zamku Bajka" przy ulicy Kwiatowej.
Dobra zabawa i niezapomniane wrażenia gwarantowane !
Wstęp wolny.

Każdy ma być jednak w stroju wieczorowym.
Mile widziane dzieci.

Organizator: MOK (Miejski Ośrodek Kultury)
Kontakt z organizatorem: 555-555-555

2.

Mamy gorącą przyjemność zaprosić wszystkich wielbicieli sztuki starożytnej na lekcję, która odbędzie się 15.08.2010 roku o godzinie 12:00, przy ulicy Zamkowej 6 w Żelaznej Woli.
Podczas lekcji przeniesiemy się do świata starożytnego, ukazując przede wszystkim jego najwspanialsze walory.
Gwarantujemy dobrą zabawę i wiele radości.
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.

Organizator: MOK (Miejski Ośrodek Kultury)
Kontakt: 555-555-555