Odpowiedzi

2010-01-31T15:57:23+01:00
Przed przygotowaniem się na wycieczke do lasu, trzeba się pożądnie ubrać, tzw. Ciało mieć całe zakryte, tylko dłonie i głowa ma być odkryta. Po wycieczce trzeba dokładnie obejrzeć swoje ciało, ponieważ nawet przez szczelne ubranie może się przedostać i wbic kleszcz do ciała.

Licze na naj:)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:58:04+01:00
Przygotawać musimy sie w taki sposób że zakładamy bluzę z długim rękawem, długie spodnie, kryte buty i czapke. Po powrocie musimy poprosić kogos doroslego aby sprawdził czy nie wbił nam sie zaden kleszcz no i tyle
7 3 7
2010-01-31T16:11:49+01:00
Zanim pójdziemy na wycieczkę do lasu trzeba zakryć nogi[długimi spodniami] ręce [kurtką albo bluzą] i najlepiej ubrać czapkę[np. z daszkiem] i buty tak zwane ,,pełne,,
w lesie nie wolno zbaczać ze ścieżki.
Po powrocie należy bardzo dokładnie obejrzeć całe ciało, albo poprosić kogoś żeby cie obejrzał.
4 5 4