Odpowiedzi

2010-01-31T15:57:41+01:00
... spraw abym był twoim wiernym sługą .
Bym mógł oddać się Tobie i całemu Królestwu Bożemu.
Amen
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:00:23+01:00
Panie,uczyń mnie budowniczym Twojego Królestwa,poniewaz to tylko Ty jesteś opoką zbawienia...Pozwól mi budować na skale i nie zważaj na moje grzech lecz mą wiarę.Boże kocham Cię jak nikogo innego!Proszę Cię uczyń mnie Świętym w Twoim Królestwie.Amen
9 4 9
2010-01-31T18:39:22+01:00
.... w niebie.Pozwól mi być jego małą cząstką MAŁYM KAWAŁECZKIEM CIEBIE SAMEGO.
amen.
5 4 5