Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:08:47+01:00
Nieustanny brak czasu. Gonitwa w pracy i w domu. Wieczny nadmiar obowiązków. To są powody dlaczego rodzina nie spędza razem czas.Zajęć mamy tyle, że doba wydaje się stanowczo za krótka. Dla dzieci pozostaje więc niewiele czasu. Trzeba wygospodarować czas dla swojej rodziny. Warto aby każdy członek rodziny zorganizował sobie tak obowiązki aby móc np. wyjechać z rodziną na wycieczkę, do kina. Jest wiele perspektyw, niestety tylko brakuje czasu.Rodzice powinni działać wspólnie i uzupełniać się. Kiedy mama pracuje lub zajmuje się domem, tata powinien poświęcić czas dzieciom.Jeżeli naprawdę nie mamy czasu, bo przecież często tak bywa, postarajmy się chociaż spędzić z dziećmi te kilka minut przed snem. Trzymajmy malca za rękę, zaśpiewajmy kołysankę, przeczytajmy bajkę na dobranoc, możemy także poszeptać do ucha, czy po prostu razem posiedzieć. Dla dziecka to bardzo ważne.Jednym ze sposób spędzania wspólnego czasu jest wykonywanie domowych obowiązków. Zarówno starsze jak i młodsze dzieci powinniśmy wciągać w wir domowych zajęć i wcale nie musi to być przykry obowiązek. Odkurzanie, zbieranie zabawek, układanie naczyń czy pieczenie ciasta może okazać się dobrą zabawą. Dzieci czują, że coś, co robicie razem, jest ważne. Uczą się pomagać sobie nawzajem i doceniać wagę prac domowych. Przy okazji tych drobnych czynności można się wspólnie pośmiać czy porozmawiać.
26 4 26
2010-01-31T17:03:09+01:00
Rodzice powinni spędzać wiecej czasu z dzoiecimi gdyż one potrzebubują ich miłości w wyniku braku czasu dla dzieci.ich pociechy zaczynają obracać sie w złym towarzystwie palic ,oraz pić a czasem nawet pobierać do swego organizmu narkotyki .więc jeśli nie chcesz utracić dziecka to udziel mu pomocy poprostu poświęcaj mu cza gdyż to najlepsze co możesz robić i dla siebie i dla niego poprostu daj mu swuj czas
13 2 13