Odpowiedzi

2010-01-31T16:02:42+01:00
Soczewka jest to element znajdujący się w oku.Odpowiedzialny jest za nadawanie barwy oczom.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T16:07:52+01:00
SOCZEWKA OKA- cześć oka kręgowców oraz głowonogów. Soczewka jest przezroczystym, sprężystym dwuwypukłym dyskiem przymocowanym do ciała rzęskowego oka.Soczewka załamuje światło i skupia wiązkę przechodzących przez nią promieni na siatkówce.
2010-01-31T17:00:43+01:00
*Soczewka

*Część oka kręgowców oraz głowonogów.

*Odpowiedzialny jest za nadawanie barwy oczom .