Odpowiedzi

2010-01-31T16:08:19+01:00
Danie:
s=800m=0,8km
V=50km/h
szukane: t=?
V=s/t /*t
Vt=s / V
t=s/V
t+o.8?50=0.016h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:09:01+01:00
Dane:
s=800m=0,8km - droga
v=50km/h- prędkość

Szukane:
t=? - czas


t=s/v
t = 0,8km / 50km/h = 0,016h
Odp. Samochód będzie jechał przez most przez 0,016 godziny.


1 5 1
2010-01-31T16:09:26+01:00
50km-1h
0,8km-xh
50x=0,8 /:50
x=0.016h
Samochód przez most będzie jechał 0.016 godziny.
1 5 1