Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:18:32+01:00
Dzieci od najmłodszych latczerpią przykład z rodziców i najbliższego otoczenia. Jesli rodzice nie mają pieniedzy na dogodna zapewnienie im bytu to w domu zaczynają sie problemy związane z awanturami, patologia rodzinna, alkoholizmem itp... Dzieci same zaczynają robic to ci i rodzice i po paru latach wdrazając sie w nieodpowiednie towarzystwo sa zamieszane w kradzieże, handel narkotykami czy fałszerstwa urzędowi itp.
Należy zapewniac biednym rodzinom roznego rodzaju zasiłki pomocowe a dzieciom w czasie nieobecnosci rodzicow żłobki czy dofinansowane przedszkola... jak wiadomo najwiecej młodych ludzi ktorzy maja problemy z prawem pochodzi z ubogiego srodowiska i na takie własnie powinien rząd zwrócić najbardziej uwagę.
1 5 1
2010-02-01T16:59:49+01:00
Dzieci biorą przykład z rodziców jeśli rodzice nieprzestrzegają przwa dzieci też będą jego nieprzestrzegać!mogą temu zaradzić rodzice żeby przestrzegali prawo to dzieci będoł je przestrzegać!