Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:08:16+01:00
1. Komu dedykowany jest "Mały Książę"? ukochanej
przyjacielowi
rodzicom
lotnikom


2. Kim był narrator "Małego Księcia"? ogrodnikiem
generałem
pilotem
astronomem


3. Gdzie znalazł się narrator w wyniku pewnego zdarzenia? na Arktyce
na Pustyni Błędowskiej
na Pustyni Gobi
na Saharze


4. O co poprosił narratora mały przybysz z innej planety? o rysunek samolotu
o opiekę
o pomoc w odnalezieniu drogi
o rysunek baranka


5. Co Mały Książę obserwował z radością na swojej planecie? zachody słońca
wschody księżyca
zorze polarne
meteoryty


6. Kogo pokochał Mały Książę na swej planecie? księżniczkę
królewnę
różę
piwonię


7. Co "zrobił" z tą miłością? ożenił się z nią
porzucił dla innej
uciekł od niej na inne planety
zapomniał o niej


8. Czym wtedy się zajmował? zwiedzał sąsiednie planety, by się uczyć
rzucił się w wir zabawy
oddał się pracy
rozmyślał nad swym uczynkiem


9. "...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu". Kto wypowiedział te słowa? pilot
róża
lis
echo


10. Kto "pomógł odejść" Małemu Księciu na jego planetę? lis
żmija
echo
pilot





ODPOWIEDZI
BCDDACCACC
1 5 1
2010-01-31T16:10:01+01:00
1. kogo spotkał mały książe ?
2.Opisać króla
3.Co mały książe robił na planetoidzie?

-kogo spotkał mały ksiaże?
odp. Mały ksiaże spotkał:
-lisa,żmije,skapca,latarnika,krola,bankiera,pijaka,bankiera,uczonego geografa,kupca,zwrotniczego,podroznego.
-Opisać krola.
Król, który wydawał wciąż rozkazy, chociaż ... nie miał ani jednego poddanego.
-co maly ksiaze robi na planetoidzie?
odp.wyrywal baobaby,zakrywal gejzery(wulkany),opiekowal sie roza.
2 5 2