Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:10:22+01:00

Trening zawsze daje efekty, ale ostateczny rezultat związany jest z częstotliwością treningu, wiekiem a także indywidualnymi predyspozycjami. Ten sam trening nie u każdego może być jednakowo skuteczny. Również rezultaty osiąga się w różnym czasie od rozpoczęcia ćwiczeń. Bardzo ważna jest ich częstotliwość i zachowanie przerw miedzy treningami. Należy pamiętać aby nie ćwiczyć na tą samą grupę mięśniową zbyt często, a w szczególności codziennie.

Ćwiczenia wykonywane z wykorzystaniem urządzeń oporowych (siłowych) pozwalają osiągnąć lepsze i szybsze efekty aniżeli ćwiczenia wykonywane w domu bez obciążeń. Ale dla osób rozpoczynających treningi taka forma zajęć uaktywni nie ćwiczone wcześniej grupy mięśniowe i przygotuje do właściwego treningu. Przedstawione poniżej ćwiczenia mięśni ramion równie efektywnie możemy ćwiczyć w domu jak i w fitness klubie. Proponuję wykonanie wszystkich ćwiczeń w 3 seriach po 20-25 powtórzeń do momentu odczuwania napięcia mięśni ("pieczenia"). Jeśli mamy tendencje do odkładania się tkanki tłuszczowej na ramionach niezbędne jest wykonywania systematycznych treningów aerobowych np. w postaci szybkiego marszu lub joggingu.
2010-01-31T16:10:57+01:00
Czyli np odbijanie piłki
bieg np piłka nozna
tułowia np skłony
2010-01-31T16:12:26+01:00
B - Ponieważ prawie wszystkie ćwiczenia wykonywane na boisku ,wykonuje się w 3/4 na kształtowanie mięśni nóg.