Odpowiedzi

2010-01-31T16:21:01+01:00
Przybądź Duchu Święty!
Przybądź!
Wejdź w samą głębię
serc Twoich wiernych!
Spraw tak,
aby każdy odczuwał to osobiście
ku pożytkowi wszystkich.
Tak,
by Bóg był wszystkim we wszystkich.
Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:49:53+01:00
Duchu Święty Ty oświecasz serce i umysł mój, dodajesz mi ochoty i zdolności, aby nauka była dla mnie z pożytkiem.
Bardzo Ci za to dziękuję.
Będę się do Ciebie modlić codziennie rano przed szkołą.
Mam nadzieję, że moje wyniki w nauce wzrosną, dzięki Twojej pomocy.
Amen.