Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:20:30+01:00
* Platforma Obywatelska (PO) - 206 posłów, 44%
* Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - 155 posłów, 34%
* Klub Poselski Lewica - 43 posłów: 9%
* Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - 31 posłów - 7%
* Koło Parlamentarne "Polska Plus" - 8 posłów, 2%
* Socjaldemokracja Polska - 4 posłów - ok.1%
* Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - 3 posłów - ok.1%
* Posłowie niezrzeszeni - 10 posłów, 2%
4 5 4
2010-01-31T19:24:48+01:00
Platforma Obywatelska 44%
Prawo i Sprawiedliwość 34%
Klub Poselski Lewica 9%
Polskie Stronnictwo Ludowe 7%
Polska Plus 2%
Socjaldemokracja Polska 1%
Stronnictwo Demokratyczne1%
Posłowie niezrzeszeni 2%
4 1 4