Zakreśl literę P, jeśli jest prawdziwe , lub F jeśli jest fałszywe. a) Powietrze można rozdzielić na składniki dzięki wykorzystaniu różnic w rozpuszczalności w wodzie jego składników. b) w powietrzu najwięcej jest azotu. c) Po raz pierwszy powietrze skroplił pod koniec XIX wieku JędrzejŚniadecki. d) w zwykłych warunkach atomy azotu łączą się w cząsteczki. e)Otrzymywanie tlenu i azotu z powietrza jest procesem fizycznym polegającym na rozdzieleniu składników powietrza za pomocą destylacji.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:16:39+01:00
A) F
b) P
c) F
d) P
e) F

Licze na naj:)
9 4 9
2010-01-31T16:19:07+01:00
2010-01-31T16:24:23+01:00