Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:25:41+01:00
Lodowate spojrzenie - przeszywające spojrzenie, wywołujące dreszcze
złote serce - ktoś kochany, pomocny, z dobrymi intencjami
czas płynie - czas przemija
bujać w obłokach - myśleć o różnych (często nierealnych) rzeczach

Inne przykłady :
-myśleć o niebieskich migdałach
-mieć oczy dookoła głowy
-ptasi móźdżek
63 3 63
2010-01-31T16:25:56+01:00
Złote sercce - ktos bardzo dobry
czas płynie - ciagly uplyw czasy, niemoznosc jego zatrzymania, brak czasu na to co chcialoby sie jeszcze zrobic
bujac w oblokach - marzyc, myslec o niebieskich migdalach :D
lodowate spojrzenie - zle, zawistne spojrzenie na kogos
46 4 46