Odpowiedzi

2010-01-31T16:35:07+01:00
Zakładając ze wszystkie to trójkąty prostokątne:

a) 3x4÷2=6cm²
b) 6×3√3÷2=9√3cm²
c) (4×4√3÷2)÷2=4√3cm²
d)5×6÷2=30÷2=15cm²
10 2 10
2010-01-31T16:54:16+01:00
A) trojkat prostokatny, wiec:
P=3*4*½=6
z wzoru herona: p=(a+b+c)/2
P=√[p(p-a)(p-b)(p-c)]
b) p=8
P=√(8*3*3*2)=√144=12
c)p=10
P=√(10*2*2*6)=√240=4√15

d) p=(11+√11)/2
P=√[(11+√11)/2*(11+√11-12)/2*(11+√11-10)/2*(11+√11-2√11)/2*]=
=√[(11+√11)*(11-√11)*(√11-1)(√11+1)/16]=√[(121-11)(11-1)]/4=
=√(1100) /4=5/2* √11
22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:02:09+01:00
A)
poleΔ=½ab
a=3cm
b=4cm
c=5cm

pole=½×3×4=6cm²

b) poleΔ=½ab
a = 5cm
b = 5cm
c= 6cm
pole = ½ x 6×3√3 = 9√3cm²
c)
poleΔ=½ab
a = 4cm
b - 8cm
c = 8cm
pole = ½ x 4×4√3 x ½=4√3cm²
d)
poleΔ=½ab
a= 5cm
b= √11cm
c= 6cm
pole = ½ x 5×6=30 x ½ =15cm²



14 2 14