Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T16:34:56+01:00
Ponieważ chcą się odprężyć, uciec od rzeczywistości.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:35:23+01:00
Ponieważ:
- ulegają presji grupy, boją się im odmówić
- mają problemy w domu i chcą od nich uciec
- chcą być "na topie" i nie wiedzą, jakie ma to konsekwencje
- z ciekawości
- myślą, że w ten sposób rozwiążą się ich problemy
5 3 5
2010-01-31T16:36:47+01:00
Ludzie biotą narkotyki ponieważ:
1 Chcą sie wyluzować
2 Chcą sie odprężyć przed czymś stresującym
3 Chca zapomnieć o bólu i żalu
2 3 2