Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:49:06+01:00
A). 5(2²) - 2*2 = 5*4 - 4 = 20 - 4 = 16
b). 18*2 + 20 - 40 = 12
c).3(2²) - 2² - 2 - 6 = 12 - 4 - 2 - 6 = 0
d).12*2,4 - 0,8 = 28
:)
2010-01-31T16:54:35+01:00
C) 5x^2-2x
5*2^2-2*2=5*4-4=20-4=16
D) 18x+20(1-x)= 18x+20-20x
18*2+20-20*2=36+20-40=56-40=16
E) 3x^2-x^2-(2-3x)= 3x^2-x^2-2+3x
3*4-4-2+3*2=12-6+6=12
F)12(x+0,4)-0,4x=12x+4,8-0,4x
12*2+4,8-0,8*24+4=28

mam nadzieje że dobrze sorka za brak potęg