Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:00:15+01:00
Każdy dzień z Bogiem powinien zacząc się od rozmowy z nim czyli (modlitwa). Bliźnim powinniśmy dawac świadectwo naszej wiary aby tez mogli sie zbliżyc do niego. Wszystko co robimy w ciągu dnia jest na chwałę Bożą. Dzień powinien również zakończyc sie modlitwą do Boga. Modląc się powinniśmy mu podziękowac za przeżyty dzień i prosi o kolejne łaski na następny dzień.
1 5 1
2010-01-31T20:35:11+01:00
Każdy dzień życia z Bogiem wygląda podobnie, aczkolwiek nie tak samo. Codziennie modlimy się, oddajemy mu chwałę, wielbimy go w naszych czynach, pomocy bliźnim. Jednakże z każdym dniem staramy się postępować lepiej, czynić więcej dobra wśród otaczających nas ludzi, pomagać im i wspierać w życiowych trudnościach wypełniając przy tym Ewangelię. Dzięki temu, postępujemy jak Jezus Chrystus i możemy mieć satysfakcje z tego, co robimy.
1 5 1
2010-01-31T20:49:27+01:00
Każdy dzień zaczyna się od nieustannej walki z siłami zła a bóg kazdego dnia pomaga nam w tej walce jednakże daje nam także wybór. Każdy dzień z bogiem jest dniem szczęśliwym, radosnym, wesołym dla chrześcijanina. Człowiek wierzący zaczynając dzień z Bogiem i powierzając mu swoje wszystko może być pewien że ten dzień będzie pożyteczny.
1 5 1