Odpowiedzi

2010-01-31T17:08:46+01:00
Reakcja syntezy:
siarka+żelazo--->siarczek żelaza(II)

Reakcja analizy:
tlenek rtęci(II)-->tlen+ rtęć
Utlenianie:
miedź+tlen-->tlenek miedzi
Spalanie(łączenie się pierwiastków z tlenem, w wyniku której mamy do czynienia z jakimiś efektam cieplnymi,świetlnym itp)
magnez+tlen-->tlenek magnezu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:14:20+01:00
Analiza-badanie składu substancji(pierwiastków,związków lub mieszanin chemicznych)
Synteza-łączenie róznych pierwiastków w jedną całośc(związek)
Spalanie-reakcja chemiczna przebiegająca gwałtownie(reakcji towarzyszy duże wydzielanie ciepła)
Utlenianie-reakcja chemiczna w której następuje przyłączenie tlenu,procesowi towarzyszy zawsze redukcja