Odpowiedzi

2010-01-31T17:20:31+01:00
A) 1:100000
100000cm=1000m=1km
b) 1:200000
200000cm=2000m=2km
c) 1:3000000
3000000cm=30000m=30km
87 4 87
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:22:35+01:00
A] 1:100000
100000cm= 1km
1cm na mapie to w rzeczywistości 1km

b]1:200000
200000cm=2km
1cm na mapie to w rzeczywistości 2km

c]1:3000000
3000000cm=30km
1cm na mapie to w rzeczywistości 30 km

Myślę , że pomogłam :)
Liczę na najke :0
95 4 95