Odpowiedzi

2009-10-05T18:42:43+02:00
Pasożyty czerpią pokarm od innych organizmow, a cudzożywne ze środowiska.
10 3 10
2009-10-05T18:45:15+02:00
Pasożyt- organizm cudzożywny wykorzystujący inno ciało jako źródło pożywienia.

Organizm cudzożywny- polega na pobieraniu związków organicznych z otoczenia.

I tyle ;)
Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania daj znać. :D
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:47:41+02:00
Pasożyt to organizm cudzozywny .ktory wykorzystujestale lub okresowo organizm żywiciela . pasożyt może doprowadzić organizm żywiciela do wyniszczenia ,a nawet śmierci . fakultatywne ,okoliczniościowe ,względne mogą sie rozwijać na organizmach zywych jak również na materii nieozywionej ,a pasozyty nie
6 1 6