Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:58:54+01:00
Śledź.Czemu zielony? Bo ktoś wziął i pomalował. Czemu wisi na drzewie? No ktoś miał kaprys i powiesił. A czemu śpiewa? Żeby było trudniej zgadnąć.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T16:59:07+01:00
„Co to jest: wisi na drzewie, zielone i śpiewa”? Odpowiedź brzmi: śledź. Jeżeli ktoś pyta: „A dlaczego wisi na drzewie? – A bo go powiesili! – A czemu zielone? – A bo go pomalowali. – Ale dlaczego śpiewa? – Ooo, żeby było trudniej zgadnąć”.

Było w Fort Boyard