Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:00:20+01:00
Róg obfitości- symbol dostatku i dobrobytu
puszka pandory- nieprzewidziane trudności, kłopot
stajnia Augiasza- coś bardzo zaniedbanego i zanieczyszczonego.
pięta achillesa- słaby punkt ( np matematyka)
2 4 2
2010-01-31T17:01:40+01:00
Róg obfitości- symbol bogactwa,żródło niekończącyzh się bogactw
puszka pandory-źródło nieszczęść,zła,kłopotów
Stajnia Augiasza - wielki bałagan, brud, nieporządek.
Pięta Achillesa - słaby punkt, czułe miejsce.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T17:03:05+01:00
Puszka pandory -----> symbol nieszczęść, niekończących się smutków. Mnóstwo nie przewidzianych trudności

Pięta Achillesa -----> jest to czyiś słaby punkt

Stajnia Augiasz---> jest to wielki nieogar czyli bałagan

Róg obfitości ---> symbol nadmiaru czegoś
1 5 1