Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:06:17+01:00
Może zrobić mozaikę z Chrystusem w sercu?
jako oznakę że kościół to serce wiary
2010-01-31T17:10:33+01:00
Ja bym narysowała trzymaną w obydwu rękach Hostię (patrzysz z boku na to) w tle krzyż, a na dole płomień i kawałek świecy. Pamiętaj, że Chrystusa Dom to Kościół, a wieczna lampka to oznaka obecności Pana. Więc czy to będzie Komunikant czy Hostia czy wieczna lampka to nie ma znaczenia. Super jest ten rysunek.

http://liturgia.wiara.pl/elementy/EucharystiaR2.jpg

Może trudne ale wierzę, że dasz radę. Krzyż nie musi być z Chrystusem( bo to będzie ciężkie jak na mozaikę).
2010-01-31T17:11:32+01:00
Podaje tylko pomysł

możesz zrobić, że ksiądz stoi przy ołtarzu i podnosi "wino i chleb" a nad nim siedzi Chrystus

( troche wyobraźni no nie )