Odpowiedzi

2010-01-31T17:48:56+01:00
Bo tęsknił za swoim św. pamięci ojcem .
I wtedy gdy królowa dała mu słodycze on odrazu jej powiedział wszystko i jej zaufał . To nie jego wina dlatego że każde biedne dziecko nie wie co robi i nawet nie wiedział że Królowa Narni jest zła . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:01:14+01:00
Nie zgadzam się z tym, ponieważ Książę Kaspian kochał Narnię jak własne królestwo. Rozumiał, że Telmarowie to źli ludzie, którzy chcą zabić wszystkich Narnijczyków. Znalazł w sobie wielką siłę, by przeciwstawić się wujowi Mirazowi. Ostatecznie pokonał go i zrozumiał, że dobrze zrobil ratując Narnię . Został jej królem i był wspaniałym władcą. Uważam, że on kochał Narnię i chciał jej nie tylko pomóc, ale także być jej obywatelem.